Trifán Anyi Meséi

Trifán Anyi Meséi

Gyerekkönyvem

2024. február 02. - trifan

1.jpg

Tavaly megjelent első könyvem. Mókás Tanulás 1. Gyerekeknek szóló ismeretterjesztő verses könyv akvarell illusztrációkkal. Igényes, különleges, mókás kis könyvecske. Leginkább a 2-től 7 éves korosztálynak ajánlom. Vannak egyszerűbb versikék, amik inkább mondókásak és a kisebbeknek kelthetik fel érdeklődését, míg vannak hosszabb, kicsit összetettebb versek a nagyobbacska gyerkőcök számára. Három gyermekem mellett kezdtem festeni esténként, a saját szórakoztatásomra, miután megszületett a harmadik gyerkőcünk, és úgy éreztem szükségem van valami kikapcsolódásra. Majd egy pár nap múlva azt vettem észre, hogy festettem három olyan képet, ami összefüggő, és az egyikhez már született is egy kis versike. A férjem másnap reggel megjegyezte, hogy olyanok az asztalon heverő kis alkotásaim, mintha egy mesekönyvből szedtem volna. Így aztán elkezdtem tudatosabban alkotni. Hamarosan elküldtem egy-két kiadóhoz az elkészült részeket, és amikor az egyik helyről pozitív visszajelzést kaptam, elkezdődött a hosszú, közös munka. 

A könyv megvásárlásával kapcsolatban keressetek bizalommal az elorendeles.trifan@gmail.com email címen. 

A pinteresten pedig találtok a könyvekhez tartozó színezőket.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://trifan.blog.hu/api/trackback/id/tr4518317431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása